1

субота, 12 листопада 2016 р.

ЗНО

Програма ЗНО-2017




LINKING WORDS
ВИСЛОВЛЮЄМО ДУМКУ
I THINK… – Я ДУМАЮ…
I CONSIDER… – Я ВВАЖАЮ…
IN MY OPINION,…– НА МОЮ  ДУМКУ…
I DON’T AGREE TO… – Я НЕ ПОГОДЖУЮСЬ З…
I’M CONVINCED THAT… – Я ПЕРЕКОНАНИЙ, ЩО…
ПОКАЗУЄМО ПОСЛІДОВНІСТЬ
FIRST/FIRSTLY, SECOND/SECONDLY, THIRD/THIRDLY… – ПО-ПЕРШЕ/ПО-ДРУГЕ/ПО-ТРЕТЄ…
FINALLY… – ЗРЕШТОЮ (НАОСТАНОК)…
ALSO… – ТАКОЖ…
ГОВОРИМО ПРО РЕЗУЛЬТАТ
SO… – ТОМУ (ОТОЖ)…
AS A RESULT… – В РЕЗУЛЬТАТІ…
THEREFORE… – ТАКИМ ЧИНОМ…
HENCE… – ОТЖЕ…
ПІДСИЛЮЄМО, ВИДІЛЯЄМО ДУМКУ
UNDOUBTEDLY… – БЕЗСУМНІВНО…
INDEED… – НАСПРАВДІ…
GENERALLY… – ЗАГАЛОМ КАЖУЧИ, …
IN FACT… – ПО СУТІ…
PARTICULARLY… – ОСОБЛИВО…
ДОДАЄМО АРГУМЕНТИ
BESIDES… – КРІМ ЦЬОГО, …
IN ADDITION… – НА ДОДАЧУ…
FURTHERMORE… – БІЛЬШЕ ТОГО…
AND… – І…
AS WELL AS… – А ТАКОЖ…
ALSO/TOO… – ТАКОЖ
НАВОДИМО ПРИКЛАД
FOR EXAMPLE,… – НАПРИКЛАД, …
FOR INSTANCE,… – НАПРИКЛАД, …
NAMELY,… – А САМЕ…
ПОЯСНЮЄМО ПРИЧИНУ
BECAUSE… – ТОМУ ЩО…
BECAUSE OF… – ЧЕРЕЗ (ЩОСЬ)…
AS… – ОСКІЛЬКИ…
ПОРІВНЮЄМО АБО ПРОПОНУЄМО ІНШУ ТОЧКУ ЗОРУ
ON THE ONE HAND,…/ON THE OTHER HAND… – З ОДНОГО БОКУ/З ІНШОГО…
ALTHOUGH… – ХОЧА…
IN SPITE OF…– НЕЗВАЖАЮЧИ НА…
IN CONTRAST… – НА ПРОТИВАГУ…
УЗАГАЛЬНЮЄМО
IN GENERAL,… – ЗАГАЛОМ…
AS A RULE,… – ЯК ПРАВИЛО, …
IN MOST CASES… – У БІЛЬШОСТІ ВИПАДКІВ…
ПІДВОДИМО ПІДСУМОК
IN CONCLUSION… – ЯК ПІДСУМОК…
TO SUM UP… – ЩОБ ПІДСУМУВАТИ…

ПОРАДИ УЧНЯМ ЩОДО ПРОХОДЖЕННЯ ЗНО


Для того щоб ви могли впевнено впоратися з тестом у напруженій обстановці зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО), почніть готуватись до тестування заздалегідь. А як краще впоратися з цим завданням, вам підкаже цей матеріал.
Тренуйся. Перед офіційним тестуванням варто виконувати якнайбільше опублікованих тестів - просто заради тренування, наприклад, проходити тести ЗНО онлайн. Не можна навчитись добре виконувати тести, не тренуючись на них самих, підмінюючи цю практику іншими видами контролю й самоконтролю. Ці тренування не тільки знайомлять з типовими конструкціями тестових завдань, а й дають вам інший досвід - самоспостереження й оптимальної саморегуляції під час тестування.
Поспішай. Тренуйтеся із секундоміром у руках. Порівнюйте час, необхідний для виконання тестів зовнішнього оцінювання. Обмежуйте його. Без подібних обмежень, що змушують працювати в максимально швидкому темпі, без імітації змагальної ситуації, неможливо змоделювати той стрес (напругу), що викликає будь-яке тестування.
Випробовуй. У тренуваннях застосовуйте правильну тактику, тобто додержуйтесь усіх рекомендацій, як правильно вирішувати окреме завдання чи тест у цілому. Наприклад, не слід двічі перечитувати малозрозумілу інструкцію, а треба відразу ж познайомитися з варіантами відповідей. Тоді зміст відповідей прояснить вам, що ж саме є необхідним в інструкції до даного завдання. Це конкретний приклад тактики, яку треба випробовувати. Її можна освоїти й ефективно застосовувати, тільки активно тренуючись у тестуванні.
Пропускай. Треба навчатися пропускати важкі чи незрозумілі завдання. Пам'ятайте: у тесті завжди знайдуться такі завдання, з якими ви обов'язково впораєтесь. Просто нерозумно не дібрати балів тільки тому, що ви не добрались до «своїх» завдань, а застрягли на тих, навчальний матеріал яких вам невідомий. Звичайно, така тактика може принести успіх далеко не завжди. Якщо тест побудований за принципом «сходів» і починається з легких запитань, то не варто пропускати всі перші завдання.
Вгадуй. Якщо ви не впевнені у виборі, але інтуїтивно можете віддати перевагу якійсь відповіді перед іншими, то інтуїції варто довіряти! Така довіра, як правило, призводить до приросту балів.
Виключай. Багато завдань можна швидше вирішити, якщо не шукати відразу правильну відповідь, а послідовно виключати ті, які явно не підходять. Метод виключення дозволяє концентрувати увагу всього на одній-двох відповідях (а це легше), а не відразу на п'ятьох-сімох (що набагато складніше).
Скорочуй вибір. Якщо кілька відповідей (1-2) із чотирьох чи п'яти варіантів здаються вам зовсім невідповідними, а інші такими, що підходять з рівною ймовірністю, то в цьому випадку правильніше буде не пропускати це завдання, а намагатись вибрати відповідь з інших просто навмання. Шляхом такої тактики ви отримаєте більше балів. Це - теорія ймовірності. Адже «негативне знання» (про те, яка відповідь точно не підходить) - це теж знання, і нерозумно відмовлятись від його використання.
Думай тільки про поточне завдання. Коли ви бачите завдання (запитання), забувайте все, що було в попередньому: як правило, завдання в тестах не пов'язані одне з одним, тому знання, які ви застосували в одному (уже вирішеному вами), як правило, не допомагають, а тільки заважають сконцентруватись і правильно вирішити інше завдання. Ця установка дає безцінний психологічний ефект - забудьте про невдачу в минулому завданні (якщо воно виявилось вам «не по зубах»). Думайте тільки про те, що кожне нове завдання - це шанс набрати бали.
Читай завдання до кінця. Поспіх не повинен призводити до того, що ви будете намагатися зрозуміти умови завдання за «першими словами» й добудовувати кінцівку у власній уяві. Це вірний спосіб зробити прикрі помилки в найлегших запитаннях.
Не засмучуйся. У будь-якому професійно підготовленому тесті є завдання, з якими ви просто не зможете впоратись. Більше того, усі 100 % завдань зможуть виконати лише одиниці! Тому немає ніякого сенсу розхлюпувати емоційну енергію на передчасну досаду. Навіть якщо вам здається, що ви допустили занадто помилок і просто завалили тест, пам'ятайте, що дуже часто таке відчуття є помилковим: при порівнянні ваших результатів з іншими може з'ясуватися, що інші допустили ще більше помилок. У підсумку ви одержите якщо не найвищий тестовий бал, то цілком пристойний. Ця установка особливо знадобиться «круглим відмінникам», які звикли при звичайних методах контролю домагатись максимального результату. Якщо ви хочете стати класним «тестовим бійцем», навчайтесь не тільки наносити удари, а й «тримати» їх (якщо висловлюватись термінами боксу). Треба категорично відмовитись від «комплексу відмінника», який не звик непохитно переносити окремі локальні невдачі.
Заплануй два кола. Сплануйте середній час на кожне завдання таким чином, щоб за дві третини (максимум три чверті) тестування пройти всі завдання «за першим колом». Тоді ви встигнете набрати максимум балів на легких для вас («своїх») завданнях, а потім зможете подумати й добрати щось на важких, які вам спочатку довелось пропустити.



Детальніше тут: http://www.okloy.com/p%D1%96dgotovka-do-zno/




Тести ЗНО минулих років

Завдання зовнішнього незалежного оцінювання з англійської мови 2009-2015 років.

2009 рік

2010 рік

Відповіді (основне)

2011 рік

Відповіді (основне)

2012 рік

Пробне
Завдання (формат .docx) та відповіді (формат .docx)
Основне

2013 рік

Пробне
Завдання (формат .docx) та відповіді (формат .docx)
Основне
Завдання у форматі .doc

2014 рік

Пробне
Завдання (формат pdf з відповідями).
Основне (завдання) та відповіді
Додаткова сесія
Завдання №12 було виправлено автором сайту, тепер серед варіантів є відповідь на нього (В). В оригінальному тесті через технічні помилку в завданні усім учасникам ЗНО будь-яку відповідь на завдання №12 вважали правильною.

2015 рік

Вкладення




Англійська мова

Підготовка до ЗНО з англійської мови: quantifiers and intensifiers
зно англійська
На відміну від лексики, вивчення англійської граматики - справа більш-менш зрозуміла та структурована. Є теми, конкретні правила, звичайно, винятки, як без них. Але хоч об'єм видимий. З лексикою складніше. У програмівказують 2000-2500 слів, теми спілкування, але візьми знай, які саме слова в межах, скажімо, теми "Подорож" потрібно знати. Лишається багато читати, вивчати все нове, цікавитись мовою і не зациклюватись на сотнях чи тисячах слів.
Лексичний мінімум для ЗНО з англійської мови
лексичний мінімум англійська
Якщо ви готуєтесь до ЗНО з англійської мови, неодмінно, велетенським знаком запитання перед вами стоїть лексика. З кількістю слів, які треба знати, все ніби-то ясно, адже вона вказується у програмі - 2500, а от з тим, які саме, скажімо прямо, - біда. Ніхто не може сказати, які саме слова трапляться у текстах на ЗНО, які ідіоми, фразові чи модальні дієслова. Доводиться вчити все підряд, що трапиться на очі, або що взагалі може вивчитись. 
Збагачуйте свій словниковий запас з іноземної мови: тримайте 10 порад!
світНові мови - це нові можливості!

Вміння правильно висловлювати свої думки та почуття – найголовніше у володінні іноземною мовою. І чим більшим словниковим запасом ви володієте, тим краще вас зрозуміють. Отже, шукайте поради для себе в цій статті!
Відео для вивчення англійської: граматика
граматика англійськоїВідео для ЗНО та не тільки
Якщо говорити про ЗНО з англійської мови, то без знання граматии нема чого і йти на тестування. Це дуже об'ємний аспект вивчення мови, але скажу так - не найважчий. При найкращих прогнозах і стараннях граматику можна "пройти" за 2 місяці, а потім треба ще час, щоб закріпити. Як?
Відео-урок з англійської мови про застосовування дієслова get
Adam2 випадки використання дієслова get - які вони.

Дієслово get викликає багато труднощів не тільки у початківців у англійській мові, але й навіть у тих, хто не одноразово її використовував. Вся справа в тому, що слово get– багатозначне. Давайте розберемося, які значення можуть бути йому притаманні.

Відео для вивчення англійської мови: фразові дієслова.
фразові дієслова
Вивчати англійську непросто, якщо не знати як це правильно робити. Якщо говорити про підготовку до ЗНО, то ще складніше, бо крім загального підняття рівня володіння мовою треба ще навчитись товаришувати з тестовими завданнями, їх видами і секретами пошуку правильних відповідей.
Прийменники в англійській мові
прийменники
З цими маленькими словами часто буває така плутанина, що ні логіка, ні правила не допомагають. Зате непогано допоможуть картинки. Тут декілька варіантів. Виберіть найзрозуміліший для себе та поступово заглядайте, повторюйте.
Коротко кажучи, використовуйте!
«Правильні» підручники для підготовки до ЗНО
підручники, книжки ЗНО
На початковому етапі підготовки до ЗНОвиникає море запитань. З чого почати? Як встигнути? Де взяти? Скільки працювати? З ким та чим готуватись?
Відповіді на багато з них ви точно знайдете на нашому порталі. Прогуляйтесь ним або скористайтесь картою. А наразі відповідаємо на те, яке неймовірно часто зустрічається у соцмережах.
ЗНО з англійської мови: 20 тем для завдання з розгорнутою відповіддю
завдання з розгорнутою відповіддю англійська мова
Тренуйтеся!
ЗНО з англійської мови має цікаве останнє завдання - Writing. Це завдання з розгорнутою відповіддю, яке ще називають твором. Однак зі звичайним твором схожості мало, адже це завдання має чітку умову з декількох пунктів, які обов'язково потрібно розкрити та формат: особистий лист, діловий лист або ессе. Наприклад, розкриття умов та дотримання формату вже забезпечить 8 балів з максимальних 14. 
Підготовка до ЗНО з англійської мови: з чого починати?
підготовка до зно з англійської з чого почати
Це запитання мучить багатьох, особливо тих, хто не може похвалитись дуже хорошим рівнем володіння мовою або описує свою підготовку фразою «треба з нуля». Що ж, допомога є у вигляді плану з поясненням кожного пункту. А якщо після статті ще залишаться запитання, сміливо залишай у коментарях. Відповідь неодмінно буде.
Безкоштовні ресурси для самостійного вивчення іноземних мов
ресурси вивченняТреба вчити іноземну. Дійсно? Тоді вчимо!
Багато людей бажають знати іноземні мови. А деяким абітурієнтам вони просто необхідні для вступу до вищих навчальних закладів, адже з 2016 року ЗНО з іноземної мови стає обов'язковим для всіх випускників, тому йготуватись потрібно старанніше та інтенсивніше. На жаль, не завжди ми зустрічаємо в школі якісне викладання мов, а іноді шкільна програма розрахована тільки на одну мову, а ми бажаємо бути поліглотами. Якщо у вас немаэ достатньо грошей для мовних курсів, але багато терпіння та мотивації, пропонуємо вам безкоштовні ресурси для самостійного вивчення іноземних мов:англійської, французької, німецької та іспанської.
Використання 6 слів англійської мови, які викликають труднощі при вживанні (відео)
enlish with AdamВивчати англійську легко та весело!

Багато з нас начебто володіють іноземною мовою, але все ж таки не знають деяких її нюансів. Адже не всі слова перекладаються дослівно. Тоді для їхнього розуміння зазвичай потрібно знати контекст. Зараз ми розберемо шість слів англійської мови, при використанні яких дуже часто виникають помилки у людей, для яких ця мова не є рідною.

Немає коментарів:

Дописати коментар